niedziela, 12 sierpnia 2012

Zapowiedź

Dzisiaj będzie krótko, bez rozpisywania się:) Chcę Wam zapowiedzieć nowy naszyjnik, nad którym właśnie pracuję. Naszyjnik powstaje na kolejne wyzwanie w KK i mam nadzieję, że uda mi się go dzisiaj skończyć. Jako przedsmak, postanowiłam pokazać zdjęcia dwóch par kolczyków, wykonanych wcześniej. W obu wykorzystałam połączenie techniki wire-wrapping z sutaszem i właśnie z tej "mieszanki" korzystam przy tworzeniu nowego naszyjnika.

P.S. Tą zapowiedź publikuję, żeby zmobilizować się do pracy:) Mam nadzieję, że szybko dokończę naszyjnik.


7 komentarzy:

  1. świetny pomysł! przeczuwam, ze naszyjnik będzie wyjątkowo piękny!!

    OdpowiedzUsuń
  2. i dzięki za przypomnienie o tym opalaniu drewna- też widziałam ten program, pamiętałam łańcuchy, ale zapomniałam, że i ogień był w użyciu... no to się będzie działo...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma za co! to w takim razie czekam na ogniste efekty:)

      Usuń
  3. :O Ta technika jest świetna ! ( i trudna zapewne :P)

    OdpowiedzUsuń
  4. te kolczyki są świetne, genialne!!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...